Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Action Learning in Schools
Reframing Teachers' Professional Learning and Development
von Peter Aubusson, Robyn Ewing, Garry Hoban
Verlag: Taylor & Francis
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-415-47514-3
Erschienen am 26.06.2009
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 11 mm [T]
Gewicht: 404 Gramm
Umfang: 154 Seiten

Preis: 162,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 14. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This book explains the interactions of action learning with teacher development, professional learning, community building, leadership and change, illustrating that it become part of what teachers do to improve teaching and learning.



Peter Aubusson is Associate Professor in Education and Head of Teacher Education Programs at University of Technology, Sydney.

Robyn Ewing is Professor of Teacher Education and the Arts and Acting Dean in the Faculty of Education and Social Work at the University of Sydney

Garry Hoban is Associate Professor of Science Education and Teacher Education at the University of Wollongong.



1. Our remedies oft in ourselves do lie (Introduction) 2. Positioning Action learning 3. Enabling action learning, Getting Started (with Stephen Dinham) 4. The Dynamics of Action Learning 5. Community 6. Facilitating Action learning: The Academic Partner's Role 7. Gathering and learning from evidence 8. Ethics 9. Sustaining professional learning through action learning 10. Epilogue: extending action learning


andere Formate