Bücher Wenner
Volker Kutscher liest aus "RATH"
18.11.2024 um 19:30 Uhr
Health Translation and Media Communication
A Corpus Study of the Media Communication of Translated Health Knowledge
von Meng Ji
Verlag: Routledge
Taschenbuch
ISBN: 978-0-367-88701-8
Erschienen am 12.12.2019
Sprache: Englisch
Format: 216 mm [H] x 140 mm [B] x 6 mm [T]
Gewicht: 143 Gramm
Umfang: 104 Seiten

Preis: 32,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 23. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis
Klappentext

Meng Ji is Associate Professor at the School of Languages and Cultures at The University of Sydney.



1. Study of Inter-Sectoral Interaction Using Digital Language Corpora

2. Exploring the Latent Structure of Inter-Sectoral Communication of Nutritional Health in Chinese

3. Patterns of Inter-Sectoral Communication of Nutritional Health in China

4. Conclusion



Cross-sectoral interaction and cooperation in the communication of nutritional health risks represents a strategic research area among national governments and international health authorities. The key research question this book addresses is whether and how different industrial sectors interact with each other in the communication and industrial utilisation of health research findings. Through the introduction and exploration of large-scale industry news and digital media resources, this book systematically analyses a range of digital news genres and identifies new and growing trends of inter-sectoral interaction around the communication of nutritional health in the Chinese language at both international and national levels. This book argues that cross-sectoral interaction can be explored to identify areas that require policy intervention to increase the efficiency and effectiveness of current health communication and promotion. Inter-sectoral interaction can also provide incentives to develop new social programmes and business models to innovate and transform traditional industrial sectors.


andere Formate