Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Telemarketing Kills Kittens
von Graham Smith
Verlag: Lulu.com
Taschenbuch
ISBN: 978-0-244-69786-0
Erschienen am 08.07.2018
Sprache: Englisch
Format: 216 mm [H] x 216 mm [B] x 7 mm [T]
Gewicht: 300 Gramm
Umfang: 98 Seiten

Preis: 35,20 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 28. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

35,20 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

This book provides evidence that telemarketing is one of the most effective B2B marketing channels. I was a late convert to the benefits of B2B telemarketing. In common with many marketing executives, I was unsure if it was part of the sales or marketing department - and like many of my colleagues, I thought it seemed a bit old-fashioned.

The transformation came when I witnessed first-hand the power of telemarketing when it is done well, and recognised when I had been on the receiving end of a good sales call.

All of this, combined with four years as Marketing Director of a telemarketing agency, drove me to write this book and redress the balance. I want to give CEOs and marketing/sales executives the evidence they need to make informed decisions about a potent tool.