Bücher Wenner
Steffen Kopetzky liest aus Atom (Premierenlesung)
11.03.2025 um 19:30 Uhr
Media Convergence
Networked Digital Media in Everyday Life
von Graham Meikle, Sherman Young
Verlag: Bloomsbury UK eBooks
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 9 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-0-230-35670-2
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 16.09.2017
Sprache: Englisch
Umfang: 248 Seiten

Preis: 127,99 €

127,99 €
merken
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This book focuses on how everyday media such as Facebook, iTunes and Google can be understood in new ways for the 21st century through ideas of convergence. Key chapters explore the development of the internet, the rise of social media and the new opportunities for audiences to create, collaborate upon and share their own media.



GRAHAM MEIKLE is Lecturer in the Department of Film and Media Studies, University of Stirling, UK.



Acknowledgments
Introduction
Content, Computing, Communications
Convergent Media Industries
From Broadcast to Social Media
Never Ending Stories
Creative Audiences
Making the Invisible Visible
Time, Space and Convergent Media
Regulation, Policy and Convergent Media
Conclusion
References.


andere Formate