Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Narrative Identity in English Language Teaching
Exploring Teacher Interviews in Japanese and English
von P. Kiernan
Verlag: Springer London
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-230-23327-0
Auflage: 2010 edition
Erschienen am 07.05.2010
Sprache: Englisch
Format: 218 mm [H] x 142 mm [B] x 18 mm [T]
Gewicht: 363 Gramm
Umfang: 214 Seiten

Preis: 113,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 19. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

113,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Addressing both language teachers and identity researchers, this book underlines the importance of identity in ELT through an analysis of teacher stories told in interviews with the author. It illustrates a new multi-dimensional approach to exploring narrative identity in qualitative interviews through a linguistic analysis of anecdotes.



PATRICK KIERNAN is Lecturer in English at Meiji University, Tokyo. His is an applied linguist whose research interests include narrative, identity, comparative discourse analysis and English language teaching.



List of Figures List of Tables List of Extracts Preface Acknowledgements Abbreviations Introduction Narrative and Conversation Teaching Identity Matters The Narrative Research Interview Spatio-temporal Focus and the Construction of Identity Evaluation and Identity Professional Identity in ELT Conclusion References Index